worldwide shipping
worldwide shipping

Splošni pogoji poslovanja

Pred uporabo spletne strani www.yunohome.si prosimo preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Yuno Home, pomeni, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Yuno Home, Nuša Gril s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Yuno Home.

Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine Yuno Home so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju:

S spletno trgovino Yuno Home upravlja podjetje:

Yuno Home, Nuša Gril s.p.
Petkova ulica 4
1000 Ljubljana, Slovenija

Davčna številka: 98660616
Davčni zavezanec: ne

IBAN LT53 3250 0332 1690 7550 (odprt pri Revolut Bank UAB)
BIC REVOLT21

e-mail: info@yunohome.si

S spletno trgovino Yuno Home (v nadaljevanju »Yuno Home« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Yuno Home, Nuša Gril s.p. (v nadaljevanju »podjetje« ali »ponudnik«).

Spletna trgovina Yuno Home in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Yuno Home in logotip sta v lasti podjetja Yuno Home, Nuša Gril s.p.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Yuno Home, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

Načini plačila in dostava

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s plačilnimi karticami
  • nakazilo na TRR

Yuno Home po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo prek telefona oziroma elektronske pošte. V primeru, da stranki daljši dobavni rok ne ustreza, izdelek odstranimo z naročila oziroma naredimo stornacijo.

Dostavljamo s Pošto Slovenije. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 1-4 delovne dni od dneva oddaje naročila (Slovenija). Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bi s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje. Strošek dostave je odvisen od teže izdelka oziroma produkta. Za nakupe, ki presegajo vrednost 150 € je poštnina brezplačna. Strošek dostave in pakiranja je razviden v košarici ob zaključevanju naročila.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za Slovenijo. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po veljavnem ceniku dostavnega podjetja. Prav tako je kupec tisti, ki nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Registracija

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja.

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Yuno Home se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: ime in priimek plačnika, naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate s temi splošnimi pogoji poslovanja.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa prejme tudi račun na vpisan elektronski naslov.

Yuno Home si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.

Spremembe naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte info@yunohome.si.

Zamenjave

Izdelek zamenjamo le, če je poškodovan ali ima kakršnokoli pomanjkljivost zaradi naše napake. V okoliščinah, ko menite, da je izdelek okvarjen, nas morate o tem nemudoma obvestiti na info@yunohome.si s podatki o izdelku in napako. Izdelek, za katerega menite, da je pomanjkljiv, lahko pošljete na:

Yuno Home, Nuša Gril s.p.
Petkova ulica 4
1000 Ljubljana, Slovenija

Po prejemu vrnjenega izdelka ga bomo v celoti preučili in vas o tem v razumnem roku obvestili po elektronski pošti, ne glede na to, ali imate pravico do zamenjave zaradi napake ali ne. Če ste upravičeni do zamenjave, vam bomo poslali nadomestni izdelek.

Vračila ne vključujejo stroškov pošiljanja in manipuliranja, ki so prikazani na ovojnici ali računu. Stroški pošiljanja za vsa vračila morajo biti predplačani in zavarovani iz vaše strani. Odgovorni ste za morebitno izgubo ali poškodbo izdelkov med pošiljanjem. Ne jamčimo, da bomo prejeli vašo vrnjeno postavko. Stroški pošiljanja in manipulacije se ne povrnejo. Vsi povrnjeni zneski ne bodo vključevali stroškov pošiljanja.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik.

Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.

Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik pa ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. V primeru težav se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. 041 315 919. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@yunohome.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Splošne pogoje poslovanja je sprejela lastnica spletne trgovine Yuno Home v Ljubljani, dne 15. 9. 2022.

Piškotki

Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.

V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.

Spletna stran www.yunohome.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.